Inappropriate!

Är på täving i Manerbio. Fick inte gå banan tillsammans med mina elever för huvud-domaren eftersom han tyckte att jag inte var klädd för ändamålet. Sa att det var krav på långa byxor ( vilket ej står i reglerna) Till saken hör att det är 38 grader varmt och i stort sett ingen har långbyxor på. Han gillade väll inte kjol antar jag man jag var ju inte klädd med minishorts och linne direkt! Samma outfit får man ha på golfbanan så varför inte när man går banan på en hopptävling? De andra domarna tyckte det var larv och skickade in foron till förbundet. Vi får se vad de tycker! Vad tycker ni?!
Anonym
2016-07-16 @ 00:30:53

Men kära nån. Tycker du ser väldigt stilig ut. Det finns ju ingen regel på långbyxor så varför denna diskussion. Hoppas det gick bra för dina elever😊

jenninennis.blogg.se
2016-07-17 @ 00:42:20
URL: http://jenninennis.blogg.se/

Löjligt!!!!! 😝😝
Kram /Ylva

Anonym
2016-07-17 @ 00:42:22

Löjligt!!!!! 😝😝
Kram /Ylva




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Janina Reissmuller blogg

Horselife in Italy. Swedish equestrian living and riding in Italy.

RSS 2.0